Välkommen till mitt kryp in

en sida om allt o inget...


måndag 11 oktober 2010

min dag

Min dag blev inte vad jag hade tänkt mig i planering, men ett par viktigt saker har ju blivit gjorde iaf. Morgon rutinerna med Lill strumpan och ett par timmar till dagis.

Sedan hem och fylla tvättmaskinen så den kommer igång. Har en hel del att tvätta idag.
Källaren är full med kläder som används i både lagården o med hästen, de behöver få bli tvättade bland annat. Frosta av frysen. Koka kött till vår hund.
Bädda o dammsuga övervåningen har inte blivit gjort idag. Källaren får städas i morgon.
Klockan två blir det till att hämta lillan på dagis för att senare plocka upp maken som har fått tid hos tandläkaren klockan tio i tre. Där efter så skall vår mellersta dotter plockas upp i
Stan efter en dag i skolan. Sedan stor handla. Det blir en pärs idag känner jag redan nu.

Idag har jag fått lite mer kläm på blanketterna och uträkningarna på arbetsgivare avgifterna. Vissa saker tar tid. Men bara de stämmer o kommer in i tid så vi slipper hemska försenings avgifter i alla fall.

Så nu hoppas jag bara att det finns massor av ork kvar när vi kommer hem i eftermiddag , för då skall de lagas middag till familjen med.

Er..// blankett i högen