Välkommen till mitt kryp in

en sida om allt o inget...


fredag 17 september 2010


Now I have even seen the ugliest ever ... one that went around in pink tracksuits! Foppa slippers ... ... ... ... do not say to them also come out with a "Winter Collection" with food, slippers ... So I thought I would die! I can not stand even the ordinary Foppa slippers and I see them here ..! What kind of people who assumed such terrible tasteless slippers? No style at all .... So I said six months ago ... But now, I too have to crawl to the cross ... His feet swelled up to 17 o ached, and shoes required! eh hell do I do?
Well I do like many others .. try my first Foppa DOJ! God so good to get a shoe on aching feet again ... now, they had been nice to have a feed ... (mmm I have swallowed my pride) I as shoe enthusiast o very picky ... I go now in Foppa DOJ, when it penetrates the ... so forgive me all of you who received my bile during the year, they are easy o edges are ...

Nu har även jag sett det fulaste någonsin…en som gick omkring i rosa fodrade!! foppa tofflor…………säg inte att dem även kommit ut med en ”vinterkollektion” med foder i tofflorna…alltså jag trodde jag skulle dö! Jag tål inte ens vanliga foppa tofflor och så ser jag dem här..! Vad är det för människor som tar på sig sådana fruktansvärt smaklösa tofflor?? Ingen stil överhuvudtaget…. Så sa jag för ett halvår sedan…Men nu har även jag fått krypa till korsett…Fötterna svullnade upp o värkte som 17, och skor behövdes !! va fanken gör jag ?
Jo jag gör som många andra..provar mina första foppa dojs!! Gud så skönt att få en sko på värkande fot igen…nu hade de ju varit skönt med ett foder …( mmm jag har svalt min stolthet ) jag som sko fantast o mycket kräsen…går jag nu i foppa dojs ,när det tränger på… så förlåt mig ni alla som fått min galla under året, de är lätta o klämmer inte…