
dålig raggning replik ?
Jag var ute på chatten idag...inte ofta det händer,pga att det bara strular med min msn...men har nu hittar andra vägar för att nå mina chatt vänner..o efter en stunds chattande fick jag detta...
“Jag är inte full, jag är bara berusad av din skönhet!“
Ja,vad svarar man..*lyfter lite på ögonbrynen och rynkar pannan*
"öh.. ja ha" och ser ut som en tom fågelholk i vintertid i aniktet...
män å deras repliker ...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar