Kunde jag blott säga
Med ord som du förstod
Hur jag ser ut bakom fasaden
Men vart finner jag sånt mod
När ensamhetens kalla snara
Tycks vilja snärja mitt hela jag
Vart finner jag då de orden
Som vänder natt till dag
Ty rädslan finns där ständigt
En skräck att störa dig
Att be dig se på den jag är
Att be dig se på mig
Så när mörkret sluter sig om mig
När ensamheten kyler min själ
Jag gömmer mig i gråt bakom muren
Och bjuder dig ett tyst farväl
@annelie w
måndag 22 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar