
Saknar min Katt Zebbe. HAn ligger på Höloftet o där stannar han..Han kan inte tänka sig att komma fram nu sedan vi skaffat hund.JAg blir så ledsem inombords.Men jag SKA ha fram honom.Min lilla goe Zebbe...
För övrigt har dagen varit sisodär...Lilla F har blivit genomförkyld...men det är inte lika illa som det var igår...hon hostar ibland..
"Ska nu kalaset bli inställt på lördag...var min första tanke "
JAg hoppas att hon blir bättre.Men det finns några som vågar sig hit iaf.De har ju inga småbarn hemma vid eller med sig så det är ju lättare för dem. Jag blir väldigt glad om det inte blir inställt.För jag börjar tycka det är föööör trist att min planeringskalender alltid ska gå i stöpet..
Så har våra kusiner på farsan sida mist sin far efter en tids sjukdom. Grymt orättvist..Så mina tankar är ofta hos E. Idag skulle hon ta emot begravninsentreprenören om jag förstod allt rätt..
Hu som jobbigt..
../er tanke i dagen
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar