
Tiden går verkligen fort om man sätter sig ner o tänker efter på vad man har gjort o vad som hänt på en månad.
den 13de april fylde vår mellan tös 17 år. En dag att minnas som alla andra av barnens dagar.Dagen efter var det min mors dag.HAr lite svårt att fatta att mammsi har fyllt 62. Jag minns hennes 40 års dag som det var igår !
Vi firade henne på lördagen där efter...det känns alltid lika mysigt att få vara hos mammsi.Det blev vid fyra tiden vi var där ,men vi stannade till nio på kvällen så vi kom hem sent den kvällen.
Trodde jag skulle vara som en sladd lampa dagen efter, jag hade bokat bord på vår lokal tillfälliga loppis.Allt jag hade i barnkläder m.m. tog vi med .MEn det var en stor konkurangs. Men det var trevligt iaf. Liten förtjänst blev det dock.
På sen eftermiddag fick vi trevligt o oväntat besök.
Vår äldsta tös hade med sig jess o sin x boyfriend som var nere i från stora staden på besök. Det var RIKTIGT roligt att få träffa honm igen. Hhan är en kul kille. O h om tyckte av os alla i familjen.
Det som känns mindre roligt är att vårt mellanbarn har väldigt svårt med sin attityd gent emot oss o andra med människor. Det känns väldigt ledsamt måste jag säga. Hon är väldigt gapig av sig o har ett språk som inte precis är öron vänligt jämt.
Hela veckan har jjag fått lyssna o ta emot detta. Jag börjar känna att min gräns snart är VÄLDIGT nådd. Maken känner lika dant.Men tyvärr så säger han inte mycet . Men när det kommer då är det jag som får stå pall för en hel del o lite till. JAg tycker att det är bättre att säga ifrån lite oftare än att samla på sig.
men vi är olika helt klart.
Jag går inte runt o ryter varje dag ,men jag säger till allt mer.
det känns väl inte heller bra ibland...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar