
Nu har även jag sett det fulaste någonsin…en som gick omkring i rosa fodrade!! foppa tofflor…………säg inte att dem även kommit ut med en ”vinterkollektion” med foder i tofflorna…alltså jag trodde jag skulle dö! Jag tål inte ens vanliga foppa tofflor och så ser jag dem här..! Vad är det för människor som tar på sig sådana fruktansvärt smaklösa tofflor?? Ingen stil överhuvudtaget…. Så sa jag för ett halvår sedan…Men nu har även jag fått krypa till korsett…Fötterna svullnade upp o värkte som 17, och skor behövdes !! va fanken gör jag ?
Jo jag gör som många andra..provar mina första foppa dojs!! Gud så skönt att få en sko på värkande fot igen…nu hade de ju varit skönt med ett foder …( mmm jag har svalt min stolthet ) jag som sko fantast o mycket kräsen…går jag nu i foppa dojs ,när det tränger på… så förlåt mig ni alla som fått min galla under året, de är lätta o klämmer inte…
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar