

Den här fick jag av en vän på nätet…
Kändes liiite jobbigt med en massa frågor men …jag gör mitt bästa det kan ju blir en kul grej..
Lovar du att vara ärlig? Eh....ja?? eller?jo det ska jag vara !
Du heter? Annelie
Smeknamn? Snuttan +mamma men även sur- f (ordet) av mellan barnet
Du är beroende av: Dammsugarn och teven
Vad tror folk om dig? Att jag älskar att städa
Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv.
Brukar du skratta för dig själv? ABSOLUT!!! Och när jag inser att jag gör det så skrattar jag än mer…
Vad står i ditt senaste inkomna SMS? sover hos Kenta i natt…
Var bor du? Mellan landet uti-ingenstans och sjukhuset
Trivs du där: Ja men skulle trivas bättre med ett badrum o fått döytan på övervåningen till en mys plats..
Äger du några converse: Nope!
Sprit, cider, vin eller öl: Om jag måste..vin ..när den är slut och jag är full...öl …Är det ute fest( öl ) …( men fest sker väl ungefär var femte år)
Brukar du bli för full: Absolut !! Senaste riktiga fyllan var vid Brorsan bröllop 080808 det var roligt..hemresan gick fort !
Vad har du för mobil operatör: tele2 jobb
Är du allergisk i mot något: ja men vet inte vad…har exem på händerna tidvis..
Nästa mål i ditt liv: vet inte..
Hur svarar du i mobilen: Jaa det är Annelie eller med företags namnet
Vem ringde du senast? Vår ena schaufför ang x-tra körning
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att han inte kunde för han skulle ha Herr middag o dricka whisky
Antal timmar sömn inatt: väldigt olika 5- 8 timmar
Sover du ensam: Nej det skulle ha varit väldigt märkligt.
Brukar du komma i tid: Oh yea!! ( om jag åker själv !)
När mår du bra: När familjen är i harmoni, det är rent och snyggt, inget planerat och en kanonkväll på teven! Eller när det jag planerat slår in !!
När blev du fotad senast: 10 mars 2010
Hur känner du dig nu: trött
Vanligaste färg på dina kläder: svart.
Vad tycker du om fötter: Bra ..är stolt över dem..trots besvärlig diabetes o struma..
Vad saknar du: En schysst lön!! Ett härligt o varmt badrum och några grader till på termometern!!)
Hade du en bra kväll igår: Japp.
Favorit dryck på morgonen: Kaffe !! (det lät vuxet och bra)
Rakar du benen: När stråna är över en cm får dom respass!
När går du och lägger dig?Sällan före 24....Hallå jag är ju läsoman…
Är du blyg? JA det händer .. men oftast inte…
Sysslar du med någon idrott: Spo.... vad sa du nu??Det var ett svårt ord ..går inte att uttala!
Vill du hellre ha mail än brev: Var skiiitlängesen jag fick ett "riktigt" brev.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ABSOLUT!!!!!!
Har du spytt offentligt: Absolut... efter en axel operation…kräktes så fanken…bara därför fick jag inte åka hem…
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: det säger jag inte här…*ASG*
Är du nöjd med ditt liv: Till och från, vissa bitar är betydligt bättre än andra!!
Är du bortskämd: nej…
Vad gör du i morgon: städar bilen …
Vad är det värsta du vet? Att kriminalfilmerna ska vara så sent…o äldsta barnen som SKRIKER
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Slösa???Det skulle vara kul!!
Vad längtar du till? En ordentlig vår, att jag vaknar upp en morgon och har gått ner till min drömvikt!! Att alla medicinering gjort underverk !!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Lite dåligt på den punkten, har 1-3 goda vänner men känner mig rätt ensam ändå.
Vad är det finaste du fått? Mina barn♥
En speciell dag du minns: 070707 och skräck dagen då vi höll på att mista vår yngsta…
Hur gammal är du: 44 o i min bästa ålder…
Om fem månader: Jobbar aschlet av mig
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen
Vilken tid gick du upp idag: halv sex
Vad ska du göra ikväll: Kolla på teve…
Är det okej att gråta: Annars jävlar...jag tjuter så ofta jag vill!!
Laddar du ner musik och film från Internet: nej ..jag är feg
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Sälja gården o köpa nytt litet hus !!
Bär du glasögon eller linser: JA ..jag älskar mina voge brillor…
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: ABSOLUT...inte!!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: ca 8 (om man inte är puckad o går upp o städar..260 kvadratmeter…)
Har du piercing: Ja 2 stycken i ÖRONEN
Vill du gifta dig: Hoppas innerligt att det räcker med den enda gång jag gjort det!!!
Vill du ha barn: Har ju redan 3
Solar du ofta: Nej..
Är du bra på att laga mat: Ja det brukar uppskattas!
Gillar du att dansa: YES …men inte bra..
Är du flygrädd: inte rädd …men lite orolig kanske…
Hur vig är du: Varje mans dröm,hahaha! (stel som en 90 åring )
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller Light saft
Vilken är din favoritglass: Italiensk kul glass !!
Tror du på ett liv efter döden: Hoppas hoppas hoppas. Jo det gör jag .
Tycker du om sushi: nej inte direkt
Vad äter du helst när du ser på film: Skulle vilja säga fruktsallad och grönsaker men tyvärr blir det ärliga svaret ett annat!
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: känns rätt skapligt att gå dit nuförtiden..
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Definitivt kvällsmänniska!!
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det har hänt ja , för många gånger
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Nej Jag har hållt upp i 3½ år nu så …jag är väl inte dum i huvet heller!!!
Hur ofta tränar/motionerar du: Nu tänker jag ljuga; 4-5 ggr i veckan =)
Senaste låt du hörde: Kokobombombom,här här är jag! Den e skön !!
Vad gör du på helgerna:myser,tvättar,städar, kållar film , lagar mat . planerar veckan osv…istort sett hemma
Jösses va frågor...men det gick ju fint !! Tok Tobbe !!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar