Morgonen kunde ha börjat bättre...
Maken ringde och sa att han hade fått magasjuka !!
Så det var ju mindre kul!!
Det fick ju bli till att ringa o avboka barnkalaset!!
Jag åkte bort till byns bageri o köpte en tröstebakelse till lilla F iaf. Som tur var hade jag inte hunnit börja med tårtan...
men hon har verkligen tagit det med ro !!
Kanske är det för att hon börjar bli van vid att det som planeras av mig oftast går i stöpet!!
stackars barn....
lördag 6 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar