Välkommen till mitt kryp in

en sida om allt o inget...


tisdag 30 mars 2010

det är serverat

idag blev jag mycket varm om hjärtat.Det är bara så att Lilla F kan verkligen få mig på ett gott humör..

När det var dags för middag o Lilla F satte sig vid bordet. Ställde jag fram en tallrik med Grönsakssoppa ( hemma gjord )mycket väldoftande o mustig soppa.
- jag " varssego" men blås först!
- " tack va trevligt " var hennes svar.

Bara detta lilla gör mig varm inombords...


Men jag kan ju vara så krass nu efteråt o tänka ..Var det min egen sarkastiska humor som kommer igen? Nä hon menade det positivt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar