idag blev jag mycket varm om hjärtat.Det är bara så att Lilla F kan verkligen få mig på ett gott humör..
När det var dags för middag o Lilla F satte sig vid bordet. Ställde jag fram en tallrik med Grönsakssoppa ( hemma gjord )mycket väldoftande o mustig soppa.
- jag " varssego" men blås först!
- " tack va trevligt " var hennes svar.
Bara detta lilla gör mig varm inombords...
Men jag kan ju vara så krass nu efteråt o tänka ..Var det min egen sarkastiska humor som kommer igen? Nä hon menade det positivt...
tisdag 30 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar