Välkommen till mitt kryp in

en sida om allt o inget...


torsdag 4 mars 2010

en kall promenad



Det blev bara en timmes promenad igår.
Trots att solen fick mig att börja känna våren i mig...nöp det i fingrarna.
Jykken "killen " trivs som fisken i vattnet i både kyl o snö.
Själv tycker jag aldrig att kläderna räcker till...när jag väl kommer in i värmen känns kroppen stel som en pinne..fingrar o händer värker...

Men det var skönt iaf att komma ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar