Första tecknet på mognad.
Jag var 25 år när jag skrev detta…
Att jag har förmågan att skratta åt mig själv.
De flesta tar sig själva & sina liv på bra mycket större allvar än vad omsändigheterna kräver. & att jag har förmågan att le beundrande åt andras prestationer , istället för att gå & vara avundsjuk.
Tycker att det stämmer än idag. Så det var nog en stor mognad då..
Men några fler tecken sedan dess?
Skulle vara att jag har lugnat ner mer mig bra mycket mer.Brusar inte upp för detaljer eller känner inte att jag har lika många principer längre som för.
Det blev mer som att principer styrde mitt liv o inte tvärt om.
dagens måste: bädda rent i sängen.
..//er beundranade med människa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar