Välkommen till mitt kryp in

en sida om allt o inget...


måndag 29 mars 2010

Nya argument o tips:

Detta kom i min mailbox idag. Det fick mig att le igen, det ligger nog allt ganska mycket i det här...iaf om jag får se det ifrån min egen sida...


* En vuxen kvinna är billigare att dejta.
En yngre kvinna kostar minst 12 öl, medan en vuxen kvinna
vill ligga med dig redan efter en kopp te.

* En vuxen kvinna kommer aldrig att anklaga dig för att du utnyttjar henne.
Hon utnyttjar dig.

* Vuxna kvinnor är mer ärliga. Vuxna kvinnor kommer att säga att
du är ett svin om du uppför dig som ett
En yngre kvinna säger ingenting, för tänk om du skulle göra slut för att
hon säger fel saker...


* Vuxna kvinnor tar inte över dina vänner och dina intressen.
De har egna vänner och intressen.


* Vuxna kvinnor är synska.
Du behöver aldrig komma och erkänna att du har gjort något galet. Det vet de redan.


* Vuxna kvinnor är erfarna.
De vet att efter 12 öl kan det vara lite vanskligt att få upp den".
Yngre kvinnor behöver lite mer tid att förstå det och du får använda resten av natten till att massera hennes ego med komplimanger.


* Vuxna kvinnor kommer aldrig att anklaga dig för att stjäla de bästa åren av hennes liv ! De har någon annan redan stulit !


* Ja, jag hyllar kvinnor över 30 av många orsaker. Dessvärre kan
inte detta sägas om männen.... För varje vacker, smart,sexig kvinna över 30, finner vi en skallig, småfet typ som sliter ut sig med en eller annan 20 -årig servitris.


* Och till alla de män som säger: 'Varför köpa hela kon när man kan få mjölken gratis'...
Här kommer en liten uppdatering:

* Nu för tiden är hela 80 % av alla kvinnor emot äktenskap.
Varför? -För det är inte värt att köpa hela grisen,
bara för att få en liten korv....


dagens måste: betala räkningar o kolla budgeten


..// er kvinna över 30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar