Välkommen till mitt kryp in

en sida om allt o inget...


söndag 4 april 2010


Inlagda vitlöksklyftor i marinad är ju bara så gott vet ja´!!
Det är ju så gott att man måste tänka sig för efter att ha ätit tre-fyra stycken direkt ur burken kan ha en mindre bra effekt på sin medmänniskor.


er klyfta i marinaden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar