
11 maj dax för ett nytt besök för diabetes vård.
Inget man direkt er fram emot!
men det gick snabbt iaf.
Alla prover såg bra ut ,skönt att höra.
mindre bra är väl att vikten svajar fortfarnede på tio kilo upp eller tio ner...siffrorna går aldrig över det värsta med det finge ju gärna kliva mer neråt...
visst kändes det skönt att min muffintopp krypt...men inte tillfredställande...
att jag har känningar tre-fyra gånger i veckan natt/morgon tid.
Blev ett uttropstecken ..o cå får det INTE VARA MAX 1 ggn i månaden !!
( jag är glad över att jag vaknat iaf ).
Jag äter det jag behöver o njuter ibland...men borde inte få känningar..
Och att jag inte försöker svällta mig fick jag ge min hand på.
Varför skulle jag göra det ? Jag är väl inte helt dum i huvudet ?
Att slarva med mat o insulin kommer inte på frågan !!!
steg ett dra ner på natt insulinet...
..//er stegräknare i byxan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar