Välkommen till mitt kryp in

en sida om allt o inget...


lördag 15 maj 2010

trädgård


Så var det dax att börja ta i tu med trädgården allt mer !!
Det börjar märkas att vi plockat bort mycket i från svärmors alla underbara växter o blommor som kräver en stor skötsel....tråkigt javisst! Men vi har ju inte alls den tiden o jag har inte den orken att kunna ligga o påta heller. Intressent finns ju inte heller så det ska jag ju inte sticka under stolen med !

Men att ha det rent o snyggt på utsidan tycker jag absolut om !
Så idag blev det till att åka in till stan för att inhandla lite blommor o jord o frön m.m till växthuset.

i morgon kommer vår äldsta dotter o jess på visit. De ska ge oss en hjälpande hand.
Jess har bett om att få ta tag i ogräset...iaf en början ,trädgården är ju STOR .


..ert ogräs i buskarna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar