
För många årsedan , för att vara extakt 2005 besämde jag att vi skulle sätta oss ner o skriva enbart bra saker om varandra.Fram med papper o penna. Det tog en stund eftersom alla skulle skiva om varnadra. Nu vet jag inte om någon har sparat sina goda tankar ,men av en slump så hittade jag de jag fick av mina familjemedlemmar.Jag kan inte ens komma ihåg att jag sparat detta. Men det blev en glad överaskning ,eftersom det var ett brev jag egentligen letade efter.
undrar åxå lite om min familj fortfarande tänker o ser mig som detta?
Börjar med Mellan barnets rader,
jag är bra på följande i ner skriven ordning:
- att städa
- att laga mat
- är alltid positiv
- omtänksam
- smart
- skriver fint
- duktigt å att måla
- bra på antika saker
- snäll
- en bra människa
- en bra mamma
- tycker om att umgås med människor
- bra på datorer
- ekonomisk ,även med mat.
Mitt äldsta dotters rader om mig
jag är bra på följande i ner skriven ordning:
- Att städa
- att tjata
- att hålla iordning
- att vara sträng på ett positivt sätt
- omtänkssam
- snäll
- ordningsam
- oftast glad
- lätt att prata med
- en bra mamma
- ekonomisk - tänker smart
- ibland ( långsint)
- bryr mig mycket om familjen.
sist men inte minst ,vad maken tycker om mig.
- har ett lättsamt sätt
- noggran
- noggran framför allt om det är något som intresserar mig
- ambitiös- som ovan
- lätt för att prata & ta människor
- social
- ställer upp för andra människor både vid glädje & sorg
- en god värdinna
- delvis orädd för nya saker
- omtänksam
- duktig på datorer ( problem lösning & support för andra.
- mitt självförtoende blev MYCKET bättre sedan jag fick mitt körkort.
- uppriktig för det mesta.
- månar om familjen & mina vänner
- positiv till det mesta.
Med alla dessa bra egenskaper som jag tycks besiktta,inser jag att jag bör vara en väldigt bra o enkel människa. Om jag någon gång skulle behöva söka ett nytt arbete,borde jag ju faktiskt kunna ta med detta som en bra referens eller?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar