Välkommen till mitt kryp in

en sida om allt o inget...


måndag 21 juni 2010

moppe utan olja...


mycket klantigt av vår dotter som är så kunning med sin moppe..Vad har hon gjort ?? Jo kört utan olja...snus torrt!! och en ny motor kostar 4-5000 spänn.!!
Pappa o mamma betalar !? Nä tror inte riktigt det!!! så nu har vi en ung dam som har kört huvudet i sanden ..skäms men åxå fruktansvärt arg..förhoppningsvis arg på sig själv.. Vad säger man? jag blir målös..o det är inte ofta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar