
mycket klantigt av vår dotter som är så kunning med sin moppe..Vad har hon gjort ?? Jo kört utan olja...snus torrt!! och en ny motor kostar 4-5000 spänn.!!
Pappa o mamma betalar !? Nä tror inte riktigt det!!! så nu har vi en ung dam som har kört huvudet i sanden ..skäms men åxå fruktansvärt arg..förhoppningsvis arg på sig själv.. Vad säger man? jag blir målös..o det är inte ofta!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar