
Konstiga drömmar man kan ha...
efter några års uppehåll har jag nu börjat drömma om en mycket kär vän igen.
Vi gör en massa roliga saker ihop , ibland har han bara varit bredvid mig i mina drömmar...detta har pågått sedan jag träffade honom när jag var 16 år...han måste helt klart ha gjort ett starkare intryck på mig än vad jag tydligen kan föreställa mig i verkliga livet...men jag vet ju iaf så mycket med mig att jag älskar honom oändligt mycket...( men vi har inte setts på 10 år )
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar