Välkommen till mitt kryp in

en sida om allt o inget...


tisdag 22 juni 2010

drömmar


Konstiga drömmar man kan ha...

efter några års uppehåll har jag nu börjat drömma om en mycket kär vän igen.
Vi gör en massa roliga saker ihop , ibland har han bara varit bredvid mig i mina drömmar...detta har pågått sedan jag träffade honom när jag var 16 år...han måste helt klart ha gjort ett starkare intryck på mig än vad jag tydligen kan föreställa mig i verkliga livet...men jag vet ju iaf så mycket med mig att jag älskar honom oändligt mycket...( men vi har inte setts på 10 år )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar