
I dag på morgonen hade jag en väldigt konstig dröm...jag var på ett tåg med en massa barn runt omkring mig.Vill finna mig en plats med jag bara gick o gick ...
plötligt stod jag i ett rum o tjatade på några barn att de var tvugna att skynda sig med att packa..själv packade jag ..men fick aldrig riktigt ordning på min packning...
med det var en god sömn iaf...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar