regnet
Regn har en sorlig låt.
Låter som männinskans gråt.
Solens vackra stråla väcker mig,
när jag vaknar ser jag dig.
Den nya dagen bultar på min port.
När det är mörkt tröttnar jag så väldigt fort.
NAttens hiemmel,alla stjärnor stråla.
Nu jag bilden av dig kan måla.
Blomma blå,blomma röd
någon gång blir en av dessa vår egen död.
copywrite a.w
lördag 27 februari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar