Det finns inget som är så roligt o uppskattat som att gå på bio. Jag bara älskar att få gå. Även vår lilla F på 4 år upptäckt ”den stora tevin” och ingen blir ju mer glad än jag så klart!
Den här gången blev det på tisdagen i sportlovsveckan.
Det är så härligt vår lilla F …mammi älskar dig
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar