Välkommen till mitt kryp in

en sida om allt o inget...


torsdag 4 mars 2010

film ett liv




Det finns inget som är så roligt o uppskattat som att gå på bio. Jag bara älskar att få gå. Även vår lilla F på 4 år upptäckt ”den stora tevin” och ingen blir ju mer glad än jag så klart!

Den här gången blev det på tisdagen i sportlovsveckan.
Det är så härligt vår lilla F …mammi älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar