Välkommen till mitt kryp in

en sida om allt o inget...


tisdag 2 mars 2010


Om du inte redan visste det..
Så har du fått en stor betydelse i mitt liv..

Du har fått mig att le..
När du fått mig att le ...
Får du mig att skratta…
Men även när det är som mörkast har du funnits där...

Av din vänskap,din kärlek kan du även få mig att fälla en tår…

Jag kramar dig hårt för vänskapen är ”vår”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar