
Vad jag kan förstå så kan jag ju inte påverka min ämnesomsättning särskilt mycket med att äta på ett visst sätt.
Det som påverkar min ämnesomsättning är ju Levaxinet. Och inte märker jag någon kroppstemperaturförändring om jag äter eller ej.
Jag är alltid lika frusen… skall jag vandra runt med päls fodrade stövlar på fötterna och vadmalsjacka över Lusekoftan, Lovikavantar på händerna och älgskinnsmössa på huvudet?
Ärligt talat..jag börjar bli lite less…hade det inte räckt med min jävla diabetes i 14 år .
Men..det finns ju dom som har det mycket värre än mig..
jädrans skit…men å andra sidan får jag ju vara glad för att jag kan gå,se och känna..ja äta själv med…..ja..ja…den här dagen var bra…men morron dagen blir mycket bättre…
jag har iaf gnällt klart nu...
i morron e det fullt ös..på´t igen...livet alltså...det måste ju levas...lever ju inte sig själv ...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar