
Jag läser oerhört mycket böcker,mest är det kriminalromaner jag läser.Men det händer att en å en annan kärleksroman hamnar i mina händer med.
Jag lyssnar även en del på böcker ,men det blir oftast mer när man sitter bakom ratten på arbetstid. Det är en bra avkoppling. Böcker är nog det bästa som finns,därefter kommer film o teater.
Men nu har jag fått en ide…jag skall prova något helt nytt!!
Det senaste jag kan komma ihåg som var erotik i bokform var nog böckerna puss o kram ,kram ,och love love, som jag läste som väldigt ung tjej. Om man nu kan kalla det erotik.
Men nu har jag suttit o letat på nätet efter erotiska böcker …ja det var ju mindre lätt att hitta tyckte jag. Så det fick bli att gå in på martinshop o kålla lite..jo då där fanns det !! men efter att ha kommit över ett par titlar började jag söka runt lite på näthandeln. O visst fanns det !! till o med liiite billigare ..så detta skall bli min nästa resa i bok världen. Den första jag skall börja läsa är :
Rum 306 skriven av
Anna Helena Falk
Ett gift par har sökt sig till en semesterort söderöver där de hoppas att värmen och de ljumma nätterna ska hjälpa dem att återfinna lusten. När hustrun står i duschen råkar mannen bevittna ett möte som sker i ett hotellrum på andra sidan gatan, och det han ser väcker hans åtrå mer än något tidigare. Han blir besatt av den andra kvinnan, hennes sexuella utstrålning är ofattbart stark och när de senare möts på stranden kan han inte låta bli att låta henne förstå hur hon får hans kropp att reagera. Hon tar honom med till rum 306, vilket blir upptakten till en ny dimension även för mannens fru. Snart följer också hon med till samma rum, och njuter av de fantasier som där får frihet.
Det är flera par som hittar till samma rum. Dess dragningskraft verkar magiskt på dem som bor där och frigör på ett oförklarligt vis passioner och löser upp hämningar som tidigare funnits. Rummets hungriga och ivriga gäster upptäcker där ett utrymme för lust och lek de knappt vågat drömma om.
Rum 306 är en nyskriven, svensk erotisk roman som insiktsfullt vidrör ämnen som komplicerade relationer och tomhet.
Ja varför inte prova något nytt? Den här boken låter lockande tycker jag.
Någon annan som läst den ? eller vågar sig på ett försök?
Nu blir det iaf tillbaka till tvätten..det ska hängas tvätt,vikas tvätt o tvätta mera…så det finns att göra..
Er läslus i bokhyllan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar