Välkommen till mitt kryp in

en sida om allt o inget...


tisdag 2 mars 2010

skor för en partynatt


Ovanligt klackat

jag är älskar skor. Hade jag haft på pengar o plats skulle jag nog haft ett väldigt stort utbud på mitt skosortiment.
Jag trodde mig ha sett en hel del i skoformat..men det här tar nog priset iaf…men ärligt ..det kan ju inte vara möjligt att detta är en sko att flanera i eller ens dansa?…
Jag citerar:
Olessia Von Taylor
”” Efter en partynatt i dessa klackar måste fötterna vara rätt umtattade,
eller kanske tvärsom? ”


er sko i skobutiken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar