
Ovanligt klackat
jag är älskar skor. Hade jag haft på pengar o plats skulle jag nog haft ett väldigt stort utbud på mitt skosortiment.
Jag trodde mig ha sett en hel del i skoformat..men det här tar nog priset iaf…men ärligt ..det kan ju inte vara möjligt att detta är en sko att flanera i eller ens dansa?…
Jag citerar:
Olessia Von Taylor
”” Efter en partynatt i dessa klackar måste fötterna vara rätt umtattade,
eller kanske tvärsom? ”
er sko i skobutiken
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar