Välkommen till mitt kryp in

en sida om allt o inget...


torsdag 27 maj 2010

Läste i går dagens GT


Läste i går dagens GT om en man som tagit livet av sin lilla dotter för en ny relation. ( den nya kvinnan ) troddes vara svartsjuk på barnet.

Jag vet igentligen inte varför jag läser dessa artilklar, för jag mår så jävlars dåligt utav det.
Precis som alla andra gånger när jag läser om hur barn mördar ,skadas,utsatta, blir bortrövade osv så gråter jag ,jag verkligen stor gråter …tårarna vill inte ta slut!!

Jag kan inte förstå varför vårt land inte tillför hårdare straff o då menar jag verkligen hårdare . Att jämföra med andra länder kanske är fel. Men vad skall man jämföra med då ? Är det verkligen så fel att ta till hårdare straff ?
Som med denna mannen o hans nya . Vad kommer straffet att bli för dom ? Blir det något straff?

Stackars alla de barn som far illa på vår planet.
Önskar att det fanns något ( lilla ) jag kunde göra…
Nu kommer tårarna igen … fan säger jag !!! så onte det gör mig ,o föräldrar som mist sina barn …ja mina tankar far runt o hjärtat mitt blöder..


..// kvinna-morsa-fru

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar